LES DEJAMOS AQUI EL 1er CAPITULO DE LOS SIMPSON :: Se nota mucho la evolución, vosotros que decís?
LES DEIXEM AQUI EL 1er Capítol DELS SIMPSON :: Es nota molt l’evolució, vosaltres que dieu?

LES DEJAMOS AQUI EL 1er CAPITULO DE LOS SIMPSON :: Se nota mucho la evolución, vosotros que decís?
LES DEIXEM AQUI EL 1er Capítol DELS SIMPSON :: Es nota molt l’evolució, vosaltres que dieu?